IF Götas forum

Full version: Funktionärer Karlstad GP 27 juli
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej!

Om ett antal veckor är det återigen dags för Karlstad GP på Tingvalla. Precis som förra året behövs det duktiga funktionärer till evenemanget. För att löpgrenarna ska gå rätt till behövs det ca 10 funktionärer ute på banan och ytterligare ca 5 vid målet. Jag hoppas att de flesta av er som var med förra året kan vara med i år igen. Er hjälp behövs och är verkligen uppskattad. Känner ni till några nya förmågor får ni gärna ta med dem också.
Om ni kan vara med som funktionärer anmäler ni er här i forumet och noterar om ni vill vara med och röra er ute på banan eller stå still vid målet. Om du är med Leif S räknar jag med att du är ansvarig vid målet. Likaså räknar jag med att du Lars L är biträdande löpledare.
Tack på förhand!

Ha en fortsatt trevlig sommar med massor av sport!
Stefan Sundin, löpledare

ps vid frågor och funderingar kan ni också nå mig på 070-3949761 ds
Hej!

Anton och jag är gärna funktionärer ute på banan.

Hälsningar Leif Helgman (och Anton Helgman)
I målet trivs jag bra och står gärna där i år också.
//Tomas Andersson
Funktionär Banan-Hörs Lennart E
Ska springa 800m. Vårt M50-heat går innan B-heatet. Sedan när jag har duschat så är jag med ute på banan.

Anmäler mig till årets bästa funktioärsjobb
Bana Lars Lundegård


Not. Ni som anmäler er. Skriv fullständigt namn så att ni kommer med snyggt och prydligt i funktionärslistorna. Ni ska nämligen hämta ut kläder och matbiljetter vid ankomst.

/Lars
Jag vill gärna vara med och hjälpa till på banan liksom förra året.
Ann-Charlotte Jakobsson Åhs
Anmäler mig:
Bana Lars Olsson
/Lasse Smile
Anmäler oss:

Bana Malcolm Chapman
Mål Anna Nyström
Anmäler mig som funktionär:
Bana Björn Nilsson
Anmäler mig:

Bana Samuel Johansson
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er