IF Götas forum

Full version: Funktionärer Karlstad GP 27 juli
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
anmäier mig

lars-erk carlsson måi
Anmäler mig:

Bana David Kjellén
Anmäler mig:

Bana Magnus Thorstensson
Anmäler mig:
Mål Henrik Ohlsson
Hej igen
Det ser ut som att det är bra uppslutning på funktionärssidan. Som ni ser av tidsprogrammet så är första start redan vid 14.30-tiden. Därför är det bra om så många som möjligt kan samlas strax efter 14.00 vid målet. Jag ser gärna att någon som anmält sig till målet antar utmaningen som klockringare och varvräknare i år. Leif som brukar ansvara för det är bortrest i år.
Ingång via funktionärsentre'n där keps, t-shirt och mat/fikabiljett erhålles.
Väl mött den 27:e till en mycket lovande tävling!
/Stefan
Hej!
Jobbar till kl 16.00, så kan tidigast komma till strax före klockan 17.00.
//Henrik Ohlsson
Jag kommer vid 14-tiden.

Ebba Sigfridson kommer och hjälper till vid målet också.
Hon kommer vid 16-tiden.
Hej
Nu är det ca 26 timmar innan årets GP mjukstartar med lite härliga 3000 meters- lopp. och sedan fortsätter det bara med många bra löpgrenar. Om det inte blir för mycket vind under eftermiddagen och kvällen kan vi nog räkna med riktigt bra resultat på flertalet av dessa. Det brukar ju slås massor av årsbästa och personliga rekord på just löpgrenarna under Karlstad GP.
För oss funktionärer har arrangemangsansvariga rekommenderat ljusa/beige byxor! Om vi har sådana är det bra om vi tar på dem så att vi ser enhetliga och vackra ut från läktarna och på eventuella tv-bilder där någon eller några av oss kan ha turen eller oturen att fastna!
Välkomna i morgon!
/Stefan
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er