Skriv svar  Skapa Ämne 
Resultat dotteviksrundan
Författare Meddelande
felix
Posting Freak
*****


Inlägg: 997
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2008-04
Status: Offline
Inlägg: #1
Resultat dotteviksrundan

Gäwert verkar vara i strålande form hoppas det håller i sig till Lidingö.
Annars måste Mona gjort ett kanonlopp 5min efter Gäwert på enligt
forumet väldigt tuff avslutning.Under "1,22"-i Stockholm Mona och det ger en TOPP10 plac.Kämpa på!!obs inga mer skador.Lycka till

20100829 11:18
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Fredman
Senior Member
****


Inlägg: 483
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-01
Status: Offline
Inlägg: #2
RE: Resultat dotteviksrundan

Ja avslutningen på loppet kändes verkligen i benen kan jag säga. Mycket bra uppladdning inför Lidingö

20100829 13:11
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Mona
athlete
****


Inlägg: 261
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-05
Status: Offline
Inlägg: #3
RE: Resultat dotteviksrundan

Underbart att kunna tävla igen fastän motståndet inte var det bästa.. Skitkul lopp! Blandat underlag med en tuff avslutning i starkt kuperad terräng, precis min melodi! Fick håll inför sista backarna så tappade en del på slutet i övrigt helt okej lopp. Men hade behövt få några lopp i benen för att få upp farten igen.. Ber till gudarna att jag tar mig skadefri genom slutet av den här för mig skadedrabbade säsongen och att jag kan genomföra lag-SM på tisdag utan att dra upp skadan.. Allt jag vill är att få vara hel och kunna tävla!!!
Har siktet inställt på SM, tätt följt av Tjemilen, halvmaran i Stockholm och Lidingö som avslutning..vill, vill, vill!!!

20100829 22:15
Besök denna användares hemsida Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Fredman
Senior Member
****


Inlägg: 483
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-01
Status: Offline
Inlägg: #4
RE: Resultat dotteviksrundan

Riktigt kul att se dig tävla igen Mona! Hoppas du kan hålla dig skadefri resten av säsongen nu. Du gjorde ett riktigt starkt lopp i Arvika va ju inte direkt nån lättlöpt bana. Lycka till med SM nu

20100830 09:11
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Mona
athlete
****


Inlägg: 261
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-05
Status: Offline
Inlägg: #5
RE: Resultat dotteviksrundan

Tack Thomas!
Skitkul bara att få vara på plats och få träffa alla löparfanatiker, måste erkänna att jag saknat er!Smile
Huvvat att du har fått upp ett bra tempo i benen! Du har verkligen gått framåt under säsongen!!
Tyckte du höll ett bra tempo i början av loppet i Arvika, kändes som att du inte var alltför långt framför mig men huvvat att du försvann ur mitt synfält fort om!! Hoppas på att köra fler lopp ihop i höst! Såg att du ska köra terrängDM och Lidingö så ses förhoppningsvis då!

Grymt söt dotter du har förresten!!Smile

20100830 10:33
Besök denna användares hemsida Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Fredman
Senior Member
****


Inlägg: 483
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-01
Status: Offline
Inlägg: #6
RE: Resultat dotteviksrundan

Jo är rätt nöjd med mitt tempo faktiskt och bättre ska det bli när jag nu har blivit proffs (Pappaledig) =) Riktigt nöjd med hur jag la upp loppet startade kontrollerat och flöt sen med och när jag fick såg att jag närmade mig Leifs rygg va det ju bara att ösa på men gud vilken mjölksyra jag fick i sista backen tror aldrig jag vart med om nåt liknande tur att det snart va mål där... Lidingö & Terräng Dm är det tänkt att jag ska springa så då ses vi om du är med!

Filip tackar för att du tycker han va söt men han vill inte bli kallad för "dotter" Smile

20100830 10:53
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Mona
athlete
****


Inlägg: 261
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-05
Status: Offline
Inlägg: #7
RE: Resultat dotteviksrundan

Hahaha oopps!;P Söt var HAN då!!Smile

20100830 10:59
Besök denna användares hemsida Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Fredman
Senior Member
****


Inlägg: 483
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2009-01
Status: Offline
Inlägg: #8
RE: Resultat dotteviksrundan

Det va bättre Smile

20100830 11:47
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
L-O
Alfa
***


Inlägg: 216
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2008-10
Status: Offline
Inlägg: #9
RE: Resultat dotteviksrundan

25 km Kilterräng och terräng DM sen är man klar för Lidingö. Bonden på Lidingö, hur ska det gå?

20100830 16:56
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: