IF Götas forum

Full version: Anmälan Terräng-SM 16-17 april
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Anmäl er här ni som ska köra terräng-SM.
Var noga med att fylla i vilken dag ni tävlar samt sträcka.
Transport och eventuellt boende löser vi senare..

http://www.terrangsm2011.se/

SENASTE ANM�LAN: På forumet må 4/4 kl 12:00

Anmäler mig:

17/4 SM 8000m Ksen Mona Hallberg -83 IF Göta
Anmäler mig:
16/4 Veteran H45 Lennart Eriksson -66 IF Göta
Anmäler mig
16/4 8000m M45 Lars Lundegård -65 IF Göta
Anmäler:
16/4 8000m M50 Per-Anders Ottersten -61 IF Göta
André har du kollat upp någonting kring transport och boende med övriga götister som kör SM? Jag funderar på om vi ska åka upp över dagen eller ordna med boende vi som tävlar på söndagen..tänkte rapportera till Johan.

/Mona
Om någon/några vill springa Kumla stadslopp på lördagen och TSM på söndagen så kan ni sova över i Kumla och sen är det 12 mil kortare att åka om ni åker till Uppsala under dagen.
16/4 8000m M45 Sören Persson -65 IF Göta

Mona Skrev:
André har du kollat upp någonting kring transport och boende med övriga götister som kör SM? Jag funderar på om vi ska åka upp över dagen eller ordna med boende vi som tävlar på söndagen..tänkte rapportera till Johan.

/Mona


Pratade lite med Johan förut idag. Fick inget konkret svar om hur det skulle bli, men det var bara att anmäla sig så skulle dom fixa det. Förra året åkte vi dagen innan, då var det i borås. Vet inte riktigt hur dom har tänkt sig när vi är några fler som ska springa på söndag. Men på något sätt ordnar det sig nog. Hör av mig om jag får reda på något mer specifikt.

Blir inget terräng-SM för mig. Nu måste jag i första hand fokusera på min hälsa och att komma tillbaka.
Jag har inte skickat iväg nåt.

Antar ingen annan gjort det heller. Eller?
/Lars
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er