IF Götas forum

Full version: Funktionärer till 6-timmars den 5 feb
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Det börjar dra ihop sig till 6-timmars den 5 februari.

Därför vill jag att ni som har möjlighet att hjälpa till då bokar in den lördagen och/eller fredag. Som vanligt behövs det folk för att hämta material på Tingvalla, ställa iordning i hallen och fixa mat och dryck på fredagen.
På lördag ska det sista fixas till, mat och dryck ska ställas upp, nummerlappar delas ut m.m. Under loppet ska löparna servas med dricka, mat och gott humör.
Efter loppet ska det plockas bort och städas innan vi kan gå hem.

Ni kan även hjälpa till under en del av lördagen, all hjälp är välkommen!
/Sören

FUNKTIONÃ?RSLISTA

Fredag (5 pers)
Lars L
Lennart E
Rudner
André
Henrik

Lördag (7 pers)
Dan
Daniel B
Leif
Erik
Anders
Anders
Kauko
Per J
Jag är med på fredan. [edit]
/Lars
Jag kan hjälpa till på Fredagen-slutar jobbet 1630-ledig efter 1630-Hörs Lennart E
Kan också hjälpa till på fredag ifall det behövs..

Mvh Daniel Rudner
Jag har ett problem.
Jag vill egentligen springa 3000m i Ã?rebro, http://www.kfumorebrofriidrott.se/page/o...ers_trophy
Tror att jag delar det problemet med Lennart, och kanske någon mer.

Frågan är om vi som grupp kan lösa det.
#1 är att klara av detta arrangemang. Sen om det finns möjlighet, läs överkapacitet i arrangörsstaben, så kan vi även tävla.

Jag vill att ALLA funderar på om de har möjlighet att hjälpa till.
- Ni som inte kan kan redan nu fundera på en ursäkt/förklaring :-)
Jag kan troligtvis vara med och hjälpa till under Lördagen. �rebro Runners Trophy är för kort för mig och ja är inte häller redo att så här kort efter min skada tävla.

Får bli tidig träning innan eller så springer ja ifrån ett tag när tävlingen pågår.

Nog bäst att springa ifrån lite under loppet när allt flyter, antar att det är mäst att göra innan start.
Jag kan va med jag med . Ska jag ta med spelarn och sköta musiken under loppet som föra året.
Jag prata med Johan idag. Vi behöver 5 funktionärer om hjälper till på fredan och 7 på lördan.
Jag gör en lista högst upp i sören inlägg.

/Lars

Dan Skrev:
Jag kan va med jag med . Ska jag ta med spelarn och sköta musiken under loppet som föra året.


Jag tycker att det var en höjdare med en riktig DJ. Ta med spelarn. Det är nåt som gör oss unika.
/Lars

Bra att du tar tag i det här, Lars!

Själv ska jag ju på träningsläger den helgen..vet inte om datum var bestämt för 6-timmars när vi bokade resan.

Vi får samla de som kommer på tisdagsträningen och försöka få så många som möjligt att komma och hjälpa till.
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er