IF Götas forum

Full version: Anmälan: Brunskogloppet 10km 14/8
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Jag är ganska säker på att Christer Fabricius, Sune Hedman, Christer Skoog hade en god balans mellan 'lokala lopp' och 'centrala lopp'. Det är den balansen jag vill komma åt och det är där som jag känner ett visst ansvar att "gnälla" när det blr för mycket av det ena eller andra*. Tex så tycker jag det är synd att så många springer GBG-varvet utan att ha sprungit ett enda 'lokalt lopp' först.

Det finns flera exempel på talanger som aldrig visat sig utanför distriktet, men det är ju ingen ide att nämna några namn eftersom de som jag känner till i Nerke har ni ju aldrig hört talas om i Värmland.

/Lars
* Jag har gnällt på Leif också när han valt Mullsjöloppet (el likn) istf Hollmekollstafetten i Oslo.
hej jag undrar om det blir samåkning eller ska var och en ta egen bil?? jag har plats för fyra personer åker från Tingvalla kl 10.00 så har man gott om tid.
�ker gärna med dig imorgon Larsa så är vid Tingvalla kl 10.00 imorgon

/Thomas
Resultatlistor finns utlagda på http://www.progress.se och där ser man att favoriterna höll, det blev lätt seger för L-O i herrklassen och vinst för Marie Kullgren i damklassen. Bilder läggs ut "så fort som möjligt", kanske idag söndag 15/8.
Ja det vart ett tufft lopp "bröt" efter halva och joggade i mål på strax under 39 minuter. Kroppen funka inte alls men riktigt bra träning vart det.

Larsa kämpade som synes på bra i värmen...
Riktigt trevligt arrangemang. Tack Gunnar o co som gör detta till glädje för många. Tuff, krävande, fin och omväxlande bana detta år. Larsa va bäst tycker jag!
Sidor: 1 2 3
Referens-URL:er