IF Götas forum

Full version: Träning Tis 29/6 1730 Tingvalla
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Samling Tingvalla 1730,därefter jogg till Jakobergsspåret.Intervall 4*2300m med 2min ståvila.Därefter jogg tillbaks.Summa löpning ca 18km.Semestertider vilket gör att man kanske får köra passet ensam.Närmaste tiden tränar vi i skogen-Terräng istället för Tingvalla(frivilligt).Hörs Tis Lennart E
Jag ska försöka komma på tisdag men kommer nog ta det väldigt lugnt i spåret.

/Thomas
Hej,
Kommer inte att ta mig ner på några intervaller på ett tag.
Drog baksida lår precis innan stadsloppet och det går ännu inte att springa fort på det. Däremot har jag kunnat jogga lite grann, ser fram emot tävlingssässongen till hösten!
/Erik
Skulle gärna vara med men har blivit rejält sjuk.Sad
Feber, halsont Magsjuk allt på en gång.
Tyvärr började det redan på fredag eftermiddag annars hade man kanske rensat bort bakterierna.
hoppas ni kör ngt nästa vecka är gärna med då
Trevlig sommar
Bra pass Lennart,
Perfekt med antingen distans eller LT-pass.
Jag kör en period med återhämtning för ätt om 2 veckor köra igång med hårdare grundtraning.

Det blir bra att ni/vi spontant föreslår gemensamma träningspass. Det kommer så småningom ett längre träningsprogram för de gemensamma passen.
/Lars
Hej!
Jag kommer tyvärr inte heller på ett tag. �veransträngning under Vätternrundan, vänster baksida lår och vad. Tog första promenaden i dag.
Bra pass aningen varmt.Varje varv runt 9,10min fullt godkännt.17km löpning bra mängd.Vatten medtages nästa gång.Hörs Lennart E
Referens-URL:er