IF Götas forum

Full version: Intervall ti 1/12
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
49 10 Grund 2009-12-01 Ti Vo2 6x1000m p=2'

Ett ganska tufft pass i hallen.
Sen nästa tisdag är det lite lugnare.

/Lars
Kommer inte idag, det högg till i foten i går när jag sprang sedan har det bara blivit värre och värre, känns som en spricka! hoppas det går över snabbt. men trampade inte snett eller liknande så jag vet inte vad detta kan varaSad
Kändes bra,tufft psykiskt att springa många varv.Mina km intervaller
1a 3,29
2a 3,29
3a 3,28
4a 3,27
5a 3,28
6a 3,28
Laddar batterierna till Lör Lycka till Lennart E
Var i Kumla idag så körde samma pass vi körde tisdan innan resutlatvävlingen sista nivember förra året. 3*10*70-20. Det var helt platt men ja kom lite längre i snitt än förra året men då kommer jag ihåg att det passet var det riktigt grisväder med massa modd. många av intervallerna kom ja 360 - 370 meter och så långt kom jag inte äsn som längst förra året.
De flesta körde 6x1000m (2'), bla Leif, Lennart E, Denny, Thomas J, Fredrik, Malkolm, Lennart J, Ellinor, Linda, Mia och kanske några till som jag inte just nu kommer på...
Leif såg ut att ha bra fart på sina gamle skanker. Mia hängde på Thomas på 3.45-fart, bra Mia!

Sören körde med ynglingarna 10x400 (45")...Han visade dom att "gammal är äldst".Wink

Jag o Henrik sprang samma pass som Brånn, fast inne i Våxnäshallen, 3(10x70"-20"), serievila 2'. Jag hann ca 330 m på 70". Mastigt pass men så blir det heller ingen tävling för oss på lördag.

/Pia
Referens-URL:er