IF Götas forum

Full version: Intervall to 6/8 15*200m
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Vilken tid resp vart kör vi passet.Kanske försöka i Wåxnäshallen som senast.Har semester,kan när som helst på dygnet.MVH Lennart E
Samling 17.30 Tingvalla.

FSNU 15x200m p=2'

(Missar själv passet pga multisporttävling fr-lö.)

Vi kommer köra Ti och To ett tag framöver.
Till vintern blir det Ti och Lö som vanligt.

/Lars
Kommer Tors 1730 för att köra 15*200m.Hoppas att vi blir några stycken.MVH Lennart E
Känner inte av sträckningen i vaden! Planerar att köra 15x200 torsdag käll. Vi var många i tisdags (fler än 10?) kommer nog många även torsdag,
/axel
Bra pass ca 10st deltog på träningen.Arnqvist i tät på ca 29sek resten på rad efter.Själv låg jag på 32,5-34sek förutom den sista som gick strax under 31sek.Jag och Axel vilade 10min därefter körde vi ett 800m lopp.Mjölksyran kom redan efter 350m därefter bara att kämpa.Tiden blev 2,47 PUH vad jobbigt.Vila som gäller till Mån, hoppas på vindstilla,16c och regn under_DM Glanshammar.MVH Lennart E
Jag fick ihop ett snitt på låga 32s/200m, nästan en sekund snabbare än för 2 veckor sedan. Men jag gjorde bara 12 x 200m, ville spara baksida lår/ljumskar som fick mycket stryk förra gången samt spara lite till dm på måndag.
Referens-URL:er