IF Götas forum

Full version: Intervall ti 17/3 5x1000m + Pizza
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
2009-03-17 Ti Vo2 5x1000m p=3'
Samling Växnäshallen 17.30.

Dags att jobba på att få upp farten. Dessa intervaller ska gå ca 4'' snabbare än förut.

Efter passet så tar vi en pizza.
/Lars
PS. Körde själv ett enkelt första distanspass 60' efter förkylning/influensa. Får se vilken form jag kan va i tills på tisdag. DS.
Kommer på passet och efterföljande mat.Siktar att köra alla intervaller under 3,20min/km.Skulle jag känna mig sliten genomför jag passet dvs alla fem intervaller i behagligt tempo.Lennart E
5 x 1000 m vila 2 min fick genomföras utomhus på asfalt lör 14/3 pga annan aktivitet inbokad 17/3. Sprang själv och hittade inte rätt fart i början.

Sedan blev det otroligt jämna lopp eller vad sägs om:
3:38-3:48-3:48-3:52-3:48 (snitt 3:47)

Vilan kändes lite kort, 3 min hade nog varit behagligare.
Var och när är det pizza efteråt?
�r det pizza på gång så kommer jag iaf ;-) .. �r det inomhuspass som gäller??
Det är 1000ingar inne som gäller.

Pizzerian heter nåt i stil med shao shai. Vedugnsbakad pizza där mitt i Våxnäs industriområde.
Bestämmer ingen tid vid pizzerian. Vi tar det efter vi är klara med träning. Vill man ansluta så får man fånga upp oss i hallen. Tror att vi är klara för avgång ca 19.20.

Om någon vill ansluta men inte är med på passet: Ring på min mobil 0702247988.

/Lars
hej jag och lennart höglund springer 1000m ute från w-hallen kl 17,30
om nån mer vill följa med så går det braSmile: pitzzan heter caio caio jag kollade öppettider dom stänger kl 18,00 på tisdag så vi får ta någon
annan pitzza i närheten ?


/larsa
Det finns en pizzeria/krog på våxnäs, Stenhagsgatan 12 som heter Cafe-Hollywood. De har öppet till kl. 22 och inga problem om man vill stanna lite längre (...sa han när jag ringde och frågade).
Han undrade hur många vi blir och jag sa ca 10 st (...eller hur många är vi?) och tiden ca kl. 19.30. Det är väl lika så bra att ta det då...nu när han väntar oss!!!

Vad säger ni andra??

//Pia
Men Larsa (som rekommendera pizzerian med det konstiga namnet) - att inte du kunde fixa så att de har extra öppet för oss!

Tur vi har Pia, som (med sin charm) kan fixa en öppen pizzeria.

Cafe-Hollywood kl 19.30 blir perfekt.
Och 10st måste vi bara bli.
<Ska se om jag kan fixa en röstningsknapp på denna stora fråga>
/Lars
Sädär. Nu har jag anmält mig (genom röstningsfunktionen på denna sida)
/Lars
Sidor: 1 2
Referens-URL:er