IF Götas forum

Full version: Stefan Holm spelen 4/6
Du ser för närvarande en nerbantad version av innehållet. Se den fulla versionen med ordentlig formatering.
Hej

Vår tävling Stefan Holm spelen närmar sig. Vi har 800m på programmet, men har fått en förfrågan om vi kan ändra till 1500m istället. Jag tänkte kolla här om det finns något intresse att springa 1500m på tävlingen? Jag är medveten om att DM 5000m går 31/5 samt att korta terräng-DM går 8/6. Men kanske är det någon som inte kan vara med på dessa tävlingar eller av någon annan anledning känner att det kan vara bra med lite fart i benen. Så meddela gärna intresse här alternativt maila mig på kilsfriidrott@outlook.com så vore jag tacksam. Jag kommer själv vara med på tävlingen Smile

http://www.kilsfriidrott.se/

Vi hörs

Mvh Andreas
Hej!

Jag och Anton (Helgman) hade nog tänkt springa er tävling, just med tanke på 5000m under veckan innan och korta terrängen under veckan efter så hade det funkat bra med 800m, blir det 1500m springer vi denna distans istället.

Hälsningar Leif Helgman
Jag hakar på. Kommer dock säkert vara nerkörd efter DM5000m.
Mer tränad för ett 1500m än 800m. Båda alternativen funkar.

/Lars
Kul att ni hänger på! Nu är sträckan bestämd, det blir 1500m Smile

Ordinarie anmälan fram till 28/5 så det finns gott om tid för fler att haka på loppet!

Hörs

// Andreas
Jag är troligtvis med!
Referens-URL:er